reklama

01x07 Tajomstvo ktoré chceš vedieť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Tajomstvo ktoré chceš vedieť

 2001

 - Viktória snažil som sa skontaktovať s mojim bratom.

 - A čo si zistil?

 - Nemôžem ho nájsť. Nikto nevie kde je. Ako keby sa zľahla pod ním zem.

Viktória hádže o stenu pohár s vínom.

 - Ten hajzel bude niesť zodpovednosť čo mi spravil. Za to, že ma znásilnil a nikdy nám Patrika nezoberie.

 - Preto musíme spraviť to o čom sme sa bavili.

Viktória si sadne.

 - Dúfala som, že k tomu nikdy nepríde.

 - Robíme to pre naše deti. Musím ich ochrániť

 2017

V mestskej nemocnici sa Dávid chválil svojimi pokrokmi, ako sa mu podarilo samému vstať 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

z vozíka.

 - Si na veľmi dobrej ceste. Ak to pôjde takto ďalej, tak počítam, že o dva týždne budeš chodiť pomocou bariel.

 - To je super počula si to mama?

 - Áno zlatko, teším sa!

 - Ale hlavne sa nepremáhaj. Aby sa niečo nepokazilo.

 - Jasne páni doktorka.

 - Dnes máš čo ešte na pláne?

 - Idem ku psychologičke.

 - Tak predsa si sa rozhodol?

 - Pred dvoma týždňami som pochoval kamarátku. Pred ôsmimi mesiacmi kamaráta. Potrebujem to zo seba dostať von.

 - Si múdry chlapec.

Doktorka sa otočila na jeho mamu .

 - Musíte byť hrdá.

 - To aj som.

 - A gratulujem vám.

 - Ku čomu?

Spýtala sa Dávidova mama.

  •  Veď k tomu, že išlo len o chybu a rakovinu nemáte.

Dávid ostal sedieť s nechápavým pohľadom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
  •  Prosím? To si mi kedy chcela povedať?

 Viktórii zvoní telefón a prebúdza ju z nie moc tvrdého spánku.

 - Prosím?

 - Dobré ráno páni Fisherová, tu je Dominik.

 - Ahoj Dominik. Čo potrebuješ?

 - Musím, sa s vami stretnúť je to dôležité!

Povedal s vážnosťou v hlase.

 - Čo sa deje?

 - Nechcem to riešiť cez telefón.

 - Je to dôležite? Mám toho veľa...

Dominik ju preruší.

  •  Ide o to čo sa stalo pred pätnástimi rokmi.

V telefóne ostalo ticho.

 - Pani Fisherová ste tam?

 - O ôsmej večer sa stretneme v kaviarni!

 - Dobre.

Marta Daňová. Marta je uznávaná psychologička. Ta si za svoju prax vypočula už všeličo. Cez manželskú hádku 

 - Ty prašivý lenivý vyjebanec.

 - To sa ozvala tá pravá prvotriedna kurva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Cez všelijaké priznania.

 - Vzrušuje ma sused.

 - Môj syn si myslí, že nie som jeho matka. 

  •  Asi som gay. 

Dokonca zazneli vety s plačom.

  •  Na záhradke mi prestala rásť mrkva v takom rozmere ako minulý rok.

Či do konca.

  •  Môj manžel zdochol a právnik si myslí, že ak sem nebudem chodiť nemusím dostať nič. 

 Áno vypočula si už všeličo a teraz tam má Dávida.

 - Tak ako sa dnes cítiš Dávid?

 - Celkom v pohode a vy?

 - Vidím, že ťa ešte niečo iné trápi.

 - No, veľa vecí.

 - Prežiť smrť kamaráta nie je ľahké a už vôbec nie niesť následky.

 - Niečo o tom viem.

Povedal s úškrnom.

 - Aspoň, že ťa humor neopúšťa Dávid. Mne môžeš povedať všetko.

 - Viem.

Povedal po tichu a sklonil hlavu.

 - Tak sa mi otvor.

 - Ostane to len v tejto miestnosti?

 - Musí inak by som prišla o licenciu a mala veľké problémi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Usmiala sa na Dávida a ten začal rozprávať.

 - V ten večer to nebolo tak, ako ste sa dočítali.

 - Porozprávaj mi o tom.

 - Dobre. Týždeň pred Patrikovou oslavou sa niečo stalo. Povedal nám, že...

  •  Pani Fisherová mate čas?

Právnik volá Viktórii.

 - Áno mam chvíľu ale akurát idem na jedno stretnutie.

 - Prišiel vám mail?

 - Áno prišiel.

 - Viete kto sú tie osoby?

 - Áno viem.

Právnik sa potešil.

 - Výborne kto to je?

 - Musím končiť. Ozvem sa neskôr.

Viktória zložila telefón a vchádza do kaviarne.

 - Ahoj Dominik.

 - Dobrý deň ako sa máte?

 - Preskočme tieto zdvorilosti a poďme k veci o čom si hovoril do telefónu.

Dominik sa nadýchol a začal rozprávať.

 - Patrik o všetkom vedel.

 - O čom všetkom?

Opýtala sa Viktória.

 - O tom čo sa udialo v New Yorku aj v Anglicku.

 - On ti to povedal?

 - Áno všetko.

 "Tajomstvo. Každý má niečo čo nechce aby vedel niekto iný. No niektorí ľudia sú na to aby tieto tajomstvá vyhrabávali."

 - Hej kámoš myslím, že toto by ta mohlo zaujať?

 - Čo to je?

 - Zastupuješ Fisherovú však?

 - Áno.

 - To auto ktoré si dal do pátrania včera zrazilo a zabilo človeka ktorý robil pre Fábriovú.

"Niekomu prezradenie tajomstiev uľahčí bremeno ktoré so sebou nosí."

Psychologička odkladá nahrávku zo stretnutia s Dávidom medzi ostatné.

 "Ale nie všetci, čo by mali byť ticho aj ostanú.“

 - Ahoj.

 - Prečo mi voláš. Je to nebezpečné a riskantné.

 - Viem, ale počul som čo sa deje. Si v poriadku Siam?

 - Je to ťažké, ale zvládneme to tak ako sme sa dohodli. Ideme podľa plánu.

 - Mrzí ma čo sa deje.

 - Povedali sme, že ťa budeme chrániť a tak to aj ostane.

 - Vždy som ťa mal veľmi rád Siam.

 - Veď aj ja teba.

 - Už skoro sa opäť vidíme.

 "Každé tajomstvo je buď dobré alebo zlé. Všetci ich milujeme pokiaľ to čo považujeme za tajomstvo aj tajomstvom ostane."

Pred kaviarňou stojí dodávka s nahrávacím zariadením. 

 - Máme ich.

 - Zavolaj Fábriovéj a oznám jej to.

Juraj Červený

Juraj Červený

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu